Ассалому алайкум! 1). Намоз ўқиётган инсоннинг олдидан сутра бўлмаса, одам ўтса намоз бузилмайди, деб ўқиган эдик. Аммо яқинда бир маърузани эшиттим. Унда айтилишича эшак, ит ва балоғатга етган аёл ўтса бузилади, қолганларида намозга зиёни тегади аммо бузилмайди дейилган. Шу гап тўғрими?
2). Кичик жамоатда имом жахрий ўқилиши керак бўлган намозларда имомнинг хамма сўзлари орқасидаги бир неча одамга эшитилиб турса, имомга намоздан кейин эслатиш керакми, Аср Пешин намозларда жахрий ўқиш вожибми? Жахрий овознинг энг юқори даражаси қандай?
3). Бир маърузада айтдики аслида имом "Аллоҳу Акбар" деган такбирнинг "Р" харфини айтганидан кейин муқтадий харакат қилишни бошлаш керак, чунки хадисда "Аллоҳ Акбар"дан кейин саждага ёки рукуга боринглар дейилгани шу нарса тушинилади деб айтди. Шу гап асослими? Агар шундай болса "Салом"да хам, "СамиАллоҳу Лиман Хамидах"та хам шундайми? Аллоҳ ишларингизга ривож ва қиёматда ажр берсин. Аллоҳ рози бўлсин. Олдиндан раҳмат.